Kapitel 27

En solbränd vampyr kan ju inte vara så bra. Men nu är det dags för Darwin att växa upp och bli ungdom!
 
 
 
 
Såhär stilig blev denna vampyr. Inte dåliga drag! *blir han arvinge eller inte...* Ny egenskap: galen
 
Nu gäller det bara för familjen att spara ihop de sista simdalerna så att han kan fara och ta vampyrbotemedlet. Jag är lite osäker på reglerna, men eftersom jag inte bestämt mig än för om det är han som får föra släkten vidare är det lika bra att han "botas".
 
 
 
 
Darwin tar studenten med omdömet "den som troligtvis bränner ner nånting", och skrattar ondskefullt åt sin pappa när han somnar utanför stadshuset.
 
 
 
 
Pengarna är ihopskrapade och en helt ny Darwin utan blodtörst återvänder hem. Det finns en spänning i luften mellan de äldsta sönerna... De börjar ana att alla inte kan bli kvar i huset för evigt. (Tyck till, tyck till, tyck till!)
 
 
 
 
Men det är ju två söner till som fightas om titeln. Här ser ni Nezeroth som just blivit tonåring. Jag har dock redan bestämt mig för att Nezeroth ska få flytta ut. Ny egenskap: tål inte konst
 
 
 
 
Azhar som tonåring! Lite besviken på dragen då jag tyckte han var "finare" som barn. Men det är ju han som har dom fina ögonen och är så duktig på att skriva! Ny egenskap: karismatisk
 
 

- Vi har alltså en blyg, ond person: Darwin. En upprorisk virtuos: Kratos. Och en karismatisk kleptoman: Azhar. Spännande blandning den sista dock! Fortsätt rösta, det måste avgöras snart! (huset är så fullt)
 
 
 


Kommentarer
KaylaMokédé

DARWIN!

2013-02-05 @ 21:02:36
URL: http://mokedestyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0