Kapitel 17

Vengeance och Jessicas första son är född, Darwin. De båda är lyckliga och gärna hemma med honom båda två. Fastän det börjar springa i benen för Jessica som jobbar inom militären och älskar att träna...
 

Men hon försöker ta det lugnt i gungstolen. Fastän hon dock känner för att kasta ut Darwin genom rutan emellan åt, och kuta direkt till jobbet. Tough love.
 
 
 
Allt gick så snabbt, med inflyttning, barn och allt. Men nu äntligen tänker Vengeance satsa ännu mer ordentligt på det här. Vill du gifta dig med mig Jessica?! Hon svarar som tur var ja och de bestämmer sig för att ha bröllopsfest redan nästa dag.
 
Vengeance har fått sig en knäpp och planterar helst naken i sitt lilla land... Bröllopsgästerna ser lagomt förvånade ut där de kommer i sina finkläder. (nej, jag har ingen mod!).
 
 
 
Gästerna kastar sig in i instrumentrummet för att gå lös på allt de hittar, bara några orkar dra sig till själva ceremonin. Men det gör ingenting, de är så lyckliga ändå. Han hittade äntligen sin vampyrkärlek, och han vill verkligen leva med henne livet ut.
 
 
Stax efter bröllopet är det dags för både Darwin och Vengeance att växa upp. Vengeance till vuxen, så på honom blir det inte så mycket skillnad. Han får inte ens sin femte egenskap? Lite konstigt tycker jag. Darwin har egenskaperna älskar naturen och ond.
 
 
P.S jag blir jätteglad av att få feedback! vet ju att ni är en del som läser :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0