Kapitel 34

Darwin gillar att ta sena spa-bad. Han verkar verkligen ha en klädbugg... Han har aldrig på sig rätt kläder vid rätt tillfälle!
 
 
 
Tur han hann in innan grannskapet förvandlades till ett zombielandskap? De verkar bara vänta på att någon ska hoppa i...
 
 
 
 
Efter jobbet passar Darwin på att svänga förbi sina bröder för att se hur de bor. Azhars hem i första bilden och halva Nezeroths i andra, han verkar bo lite större. Nezeroth verkar dessutom ha mycket mer stil än Azhar som struttar runt i hjälm till vardags!
 
Tyvärr hittar jag inte Kratos någonstans i kvarteret...
 
 
 
Vengeance kommer upp från graven nästa varje natt och skrämmer sina barnbarn när de är uppe på toaletten. Fy! Jessica stoltserar i sin astronaut-outfit och Darwin kanske har jobbat lite för hårt? Eller så har han bara sett för många underliga saker. Han blir tvungen att kräkas hos klienten i vilket fall.
 
 
 
 
Men mot kvällen är han piggare, han drar iväg ensam på halloween-fest! Han går utklädd som punkare, eller hårdrockare, eller något där mitt emellan.
 
Väl hemma börjar Wittra visa sitt riktiga jag. Hon är varulv efter sin mamma! Jessica som blir störd i hennes skönhetssömn skickar direkt ner henne i källaren där resten av familjen håller till.
 
 


Kommentarer
Yoshiii11

Tack för kommentaren på min blogg! :) Läser just nu igenom din legacy och tycker också det är väldigt bra, ska bli roligt att följa!

2013-02-12 @ 15:23:40
URL: http://stormlegacy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0