Kapitel 30

Azhar har vuxit upp till ungdom och är nu redo att flytta hemifrån!
 
 
 
Nezeroth har kommit hem från den hårda militär-skolan och vinkar hejdå han med! Nu är det bara 3 simmar kvar i huset plötsligt. Darwin, Jessica och Hannah.
 
 
 
 
 
Renovering av köket och vardagsrummet som har förflyttats.
 
 
 
 
Nytt "party-rum" med anslutning till köket och hallen.
 
 
 
 
Darwin letar efter Santana, vart kan han vara? Dessutom får ni se en ny katt, Max. Hannah tog med sig honom vid inflytten!
 
 
Katterna kommer ganska bra överens, men får dock umgängesmätaren röd väldigt snabbt. Fastän jag försöker uppfylla deras behov så gott jag kan. Max blir mitt i allt osynlig och sover till exempel i byrån! En bugg måste det ju vara.

Det här kan ha hänt innan Azhar och Nezeroth flyttade ut. Men mitt i allt pga att Max springer iväg långt bort i staden och stannar ute tills han har illrött på allt så kommer djursocialen och hämtar ALLA katter. Vilken tragik! Så nu var alla katter borta också... :(
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0