Sidoprojekt

Hej kära darksidesims-följare! Vill bara informera er om att i och med att Årstider släpptes, och jag givetvis ville utforska den expansionen, var jag tvungen att börja på en ny familj eftersom vampyrer inte kan vara ute särskilt mycket och på så sätt "försvårar" mina möjligheter att utforska spelet.

Just nu spelar jag med en ande-legacy på thesims.ifokus. Du kan följa familjen utan att vara medlem på ifokus, och är du medlem är det ju bara att slänga in någon kommentar när du vill!
 
Som undersökning hade det varit kul att höra vilka som vill att jag fortsätter på Familjen Addams vid läge sen. Vet inte hur långt bort det kan bli, men de är inte bortglömda :)
 
*sneakpeak från ande-familjen*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0