Being Vampire

Natten fortsatte, faktiskt. Morticia hade energi (jag gissar utav de utbytta höga pulserna med mr blue hair) och begav sig till kyrkogården.
 
 
I hopp om att träffa på några grymma spöken att samtala med i natten fick hon svassa runt själv i dimman. Vilket skämt, inga spöken på natten på kyrkogården i Moonlight Falls? Sååå impad var hon inte. Hon skrattade innerligt åt de prydliga blommorna som låg vid ena graven och drog iväg. Ja, hon är ju trots allt en ond sim...
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter någon fjuttig timmas sömn var Morticia klarvaken igen. Hon är ju vampyr så hon bör ju inte behöva sova alls, slacker! Hon slog igång den lilla införskaffade stereon och shakeade loss till "mörka vågor".
 
 
 
 
 
 
 
 
Oh-oh
 

Okej, vill vi verkligen se Morticia såhär? Vill hon att ni ser henne såhär? I don't care! mouhahaha. Inte lika klarvaken längre och sur över att behöva åka på första arbetsdagen. Inte ens att hon får hålla på med onda konspirationer hela dagarna lockar henne, inte just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The work
 

Japp, här håller hon hus. Fast skvallra inte till poliserna, vetja....
 
 
 
 
 
 
 
Ashokobaka, yadda yuuppsie!
 
 
 
 
 
 
 
 
Naturligt kriminell
 
Redan befordrad! Så mycket krävdes det. Kommer tyvärr inte ihåg första stadiets  befordran, men kan avslöja att det kommer hända igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full moon is rising
 
On the phone with who? Ni vet vampyrer blir lite extra... erhm, "kära", när fullmånens sken bländar deras vita hudar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Copy
 
Hej och välkommen till mitt fina hem! edit: här ser man verkligen hur lik jag har fått henne!! ja, ni vet vilken av skådespelerskorna jag menar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Han är väl ändå rätt charming. Kanske lite för färgglad bara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kisses
 
Får inte nog av simkyssar! Jag då. Blir ett romantiskt litet freak...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Time-out
 
Ibland om man pussas mycket blir man sugen på blod, och det är inte alltid rätt tillfälle att omvandla någon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eller är det???
 
"Duuu.. det finns något både du och jag skulle må väldigt bra av. Jag tror du vet vad jag menar..."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fangs out
 
That psychic intense moment when you really get what you want.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vafan, dog han eller?! Inte kan man väl se ut sådär. Eller är han verkligen redan villig att binda sig till ett vampyrskap, med en ondskefull kvinna han träffade igår på krogen? Jag vet att en av hans egenskaper är "lättimponerad", guess that says a lot..
 
 
 
 
 
 
 
 
Intensiv stämning
 
...
 
 
 
 
 
 
 
 
Jävla retard
 
Ja, alltså zombien där bak. Snikna varelser. "Får jag va meee ellääärh??" Go fuck yourself! Bry er inte, detta är ett stort ögonblick för Morticia.
 
 
 
 
 
 
 
Ett till sånt där..
 
Retard. Jag menar, vad gör han egentligen? Jag hoppas han inte är gay. Skulle inte passa så bra i fortsättningen. Och ja, glassbilen står alltid parkerad utanför Morticias "hus" på natten. Det är en udda stad det här.
 
 
 
 
 
 
Feedback already? Feed me!
 


Kommentarer
Emelie

Jättekul att läsa ju! Jag blir så inspirerad! Spelade ju jättemycket sims förr (1&2) sen trean kom har det inte blivit lika mycket dock. Bara testat de nya expansionerna och så...gjorde ett hus i supernatural men har inte ens spelat i det...blev dock väldigt sugen på att spela då jag läser här! :D

2012-10-24 @ 13:15:27
URL: http://umbrellastormm.blogg.se
Dynamite

Jag tycker att datorspel är jättenördigt och det här är nog den nördigaste bloggen jag någonsin besökt, men ska ärligheten fram så ÄLSKAR jag den! Det är ju som att följa en serie, sjukt kul och spännande och du gör ett grymt jobb med bloggen! Alltså för i helvete Lisa, du kan ju inte få en datorspelshatare att bli sugen på att spela Sims... hahaha. Verkar ju hur kul som helst! :D Och jag garvade ihjäl mig åt: "Får jag va meee ellääärh??" xD

2012-10-24 @ 16:31:01
URL: http://dynamite.blogg.se
Aska

Haha jävla zombies, hoppas jag får övernaturligt till nästa vecka! Vill spela det sooo bad!

Svar: Ooh, så du har inte spelat det än! Men oj, du kommer bli helt galen av gladhet! haha
lisabjernhagen.se

2012-10-24 @ 20:00:11
Dynamite

Jag brukar ju spela Guitar Hero och det roligaste med det har jag alltid tyckt är att få göra sin egen "gubbe". Kan sitta med det i timmar! :D Folk har sagt att jag verkligen borde testa Sims, men det har känts så nördigt, haha. Jag som kan noll om datorspel, laddar man hem det eller köper man det eller hur funkar det? :D

2012-10-24 @ 20:35:22
URL: http://dynamite.blogg.se
Anonym

...Detta kan vara det absolut töntigaste jag läst i hela mitt liv... och du är 20 år???

Svar: Man tycker som man vill. Läsarna strömmar då in, och tydligen du med!
lisabjernhagen.se

2012-10-24 @ 20:41:20
Anonym

Jag klickade bara in här eftersom jag checkar din vanliga blogg... men detta är katastrofalt.

Svar: Då tycker jag kan du kan dra, för varken jag eller mina läsare orkar ha några patetiska typer här. Det är en simsblogg, vi som hänger här gillar eller intresseras av sims.
lisabjernhagen.se

2012-10-24 @ 21:32:26
Anonym

Jag har aldrig sagt att jag inte gillar Sims - tvärtom, jag älskar det. Men nä, detta var inte ok någonstans.

2012-10-25 @ 00:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0