Morticia Addams

Japp, ni läser rätt! Jag bestämde mig för att göra Morticia Addams och börja ett heeelt nytt liv åt henne. Som ni vet älskar jag Familjen Addams, Morticia, den morbida humorn och allt det övernaturliga som jag kan leva ut i sims. Kändes självklart att äntligen skaffa henne ett alternativt liv. Hon börjar som ungdom och hela världen står öppen för henne.
 
Ni kommer alltså härmed följa MIN Familjen Addams i min första legacy här i bloggen!
Jag kommer under historiens gång förklara saker för er som har med legacy att göra, och har ni frågor tar jag emot allt som ställs i kommentarsfältet. Mer info om vad att spela "legacy" egentligen innebär kommer senare.
 
Namn: Morticia Addams
Ålder: Ungdom
Levnadsform: Vampyr
Livsönskan: Alkemimästare (uppnå nivå 10 i alkemi, använd 50 alkemi elexir)
Personlighetsdrag: Övernaturligt fan, Flörtig, Hopplös romantiker, Familjeinriktad, Ond.
 

 
första dagen i hennes liv (well, som ungdom) publiceras imorgon.
 


Kommentarer
Mitchika

Jättespännande och kul idé. :D

Tycker själv väldigt mycket om Familjen Addams, så det här ska bli riktigt kul att läsa och följa. :)

2012-10-29 @ 20:30:40
URL: http://thesims3projektvarg.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0