Vampyrhjärtat klappar hårt

Malcolm svischar förbi sitt halvfärdiga hus på väg till jobbet. Han har inte riktigt hunnit smälta det här med barn än, men tids nog ska han nog lyfta i barnet och känna lite love. Helst mycket love, men jag verkar inte kunna läsa av honom så bra...
 
 
Ni minns vad han jobbade som? Som scenarbetare. Kläderna vore kanske inte helt fel förutom att spelet knäppat till sig så att man ÄVEN har på sig dessa "arbetarkläder" när man är typ, rockstjärna. Vi får verkligen hoppas att det ändras med spelets gång, that's not a rockstar look! haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Senare samma dag
 
Morticia går hemma med Wednesday och blir mer och mer förälskad i sin Malcolm som är ute och försörjer dem båda. Vampyrhjärtat klappar hårt när hon samma eftermiddag plockar fram en av förlovningsringarna som ska gå i arv efter hennes gamla, gamla vampyrmormor. "Vill du gifta dig med mig...?"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Malcolm blir stum. Han har varit förälskad i Morticia sedan dag ett, och inget som redan hänt hade kunnat vara mindre förhastat än det här.
 
 
 
 
 
 
 
 
Aaaaw, seriously how cute? Hans leende säger allt. Om än han har förmågan att se mindre begåvad ut ibland. Han är riktigt lycklig, och Morticia hade i för sig inte väntat något annat svar än ja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gosh what I love this picture! De bländas av facklans sken framför vaggan av deras nyfödda dotter. Malcolm har äntligen hittat rätt. Efter år av rockstjärnedrömmar och mindre planer på seriösa förhållanden, har han aldrig känt såhär förut. Aldrig haft en tanke på att förhasta sig. Welcome to the world of love, dude. This is a love story to remember!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blodsband
 
Nu tillhör Malcolm blodsbandet! Inte pga förlovningen, men pga nyfödda dottern tillsammans med grundaren - Morticia. Nu kan jag börja samla legacypoäng till familjen för hans räkning med! Här kommer lite information om Malcolm.

Namn: Malcolm Harris
Ålder: Ungdom
Levnadsform: Vampyr
Livsönskan: Rockstjärna (nå nivå 10 i en karriär inom musiken (rockgrenen)
Personlighetsdrag: Övernaturligt fan, inget sinne för humor, hatar naturen, geni, lättimponerad
 


 
 
 
 
 
 
 
 
Vampire child
 
All kärlek gör Malcolm mer inställd till sin dotter. I för sig har inte Morticia kunnat släppa henne ur sikte, hon har lätt för att bli ego. Men saker verkar helt enkelt lägga sig på plats.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror inte att Wednesday vet att hon är en vampyr än. Eller tror ni att hon vet det?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
House from the outside
 
Som ni redan anade i förrförra bilden har jag smygit dit ett fönster. Visst, det är inte så uppskattat och nyttigt att släppa in dagsljus hos vampyrer, men det är jag som spelar och det blir snyggare med ett fönster här och där! Än har de bara råd med ett dock. De är nog lika glada för det.
 
 Stalkern i hockeyfrilla där ute? Ingen aning.
 
 
 
 
 
 
 
What the..
 
''
Jag satte dit fönstret på natten när de för ovanlighetens skull låg och sov, så jag förstår om Morticia inte fattar någonting. Och blir en smula arg. Vakna upp i solljuset? Jag måste nog skaffa mörkläggningsgardiner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På uppdrag
 
På uppdrag av Morticia, och av sig själv i för sig som också är vampyr, sticker han till elixirhandeln för att undersöka ifall det kan ha vampyrsolskyddskräm. Fan, jag kanske är för elak mot dem? (fact: de påverkas inte av solljus inne. but they don't know! hahaha)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vid kassan står den mest deprimerade vampyren jag någonsin har sett. Men vem vet, han kanske har jobbat där i 1000 år?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tar saken i egna händer
 
De hade inte solkrämen. Ändå stod det en vampyr i kassan.  Han kanske helt enkelt aldrig går ut ur butiken? Nej, nu ska jag sluta mobba honom. Malcolm tar saken i egna händer - här ska skapas egna elixir! (Jag har dock erfarenheten av att vampyrsolskyddskräm är något man lär sig skapa efter ganska många nivåer avklarade i alkemi, men stå du där ett tag.)
 
 
 
 
 
 
Fortsätt gärna sprida er kärlek/hat till familjen! Jag lovar att de ska få veta vad ni tycker...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


by Lisa Litzium
>
RSS 2.0